ტრენინგის მოდული


1-ლი დღე

 კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის  მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
·  სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა;
·   ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის;
·  ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში;
·  ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და მოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები;
·  ელექტროული ფოსტა gmail.com;
·  გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.

 
მე-2 დღე
·  გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP;
·  ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები;
·  სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში.

მე-3 დღე
·  სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში;
·  პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები;
·  D-GP-IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.

მე-4 დღე
·  სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება;
·  ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამმოყენება სასწავლო პროცესში;
·  აუდიო-ვიდეო საშუალებებისა და ვებგვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში.

მე-5 დღე
·  კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
·  ელექტრონული დღიური - ბლოგი.
·  სწავლის შეფასება - ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.

მე-6 დღე
·  გაკვეთილის შეფასება. რუბრიკების მომზადება;
·  ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
·  ბლოგის მართვა.

 
მე-7 დღე

·  სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები. სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, განხორციელების საფეხურები. პროექტის განხორციელების გეგმა;
·  Google სერვისები: Google drive;
·  ბლოგის რედაქტირება.

 
მე-8 დღე

·  მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების  ინსტრუმენტები;
·  დისტანციური სწავლება;
·  Googl-ის სერვისები. Drive, ბლოგი, თარჯიმანი;
·  მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია;
·  ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ექნოლოგიების გამოყენებისას.


No comments:

Post a Comment