1-ლი დღე
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
· სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა;
· ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის;
· ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში;
· ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და მოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები;
· ელექტროული ფოსტა gmail.com;
· გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.
მე-2 დღე
· გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP;
· ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები;
· სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში.
მე-3 დღე
· სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში;
· პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები;
· D-GP-IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.
მე-4 დღე
· სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება;
· ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამმოყენება სასწავლო პროცესში;
· აუდიო-ვიდეო საშუალებებისა და ვებგვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
მე-5 დღე
· კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
· ელექტრონული დღიური - ბლოგი.
· სწავლის შეფასება - ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.
მე-6 დღე
· გაკვეთილის შეფასება. რუბრიკების მომზადება;
· ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
· ბლოგის მართვა.
მე-7 დღე
· სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის
ძირითადი მახასიათებლები. სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, განხორციელების საფეხურები. პროექტის განხორციელების გეგმა;
· Google სერვისები: Google drive;
· ბლოგის რედაქტირება.
მე-8 დღე
· მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების ინსტრუმენტები;
· დისტანციური სწავლება;
· Googl-ის სერვისები. Drive, ბლოგი, თარჯიმანი;
· მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია;
· ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისას.
No comments:
Post a Comment